Jesteś tutaj:   Strona główna  |  Regulamin
Kategorie
Waluty

Ceny zawierają VAT
Regulamin 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
http://czescirolniczesklep.pl/
obowiązujący od 25.12.2014r.

§1
Określenie Sprzedawcy

1. Właścicielem Sklepu jest:
PPHU "ASTO" s.c. Barbara Kusa Tomasz Kusa
z siedzibą w 42-230 Koniecpol, Ul. Pułaskiego 8
NIP: 5730008413
REGON: 150006839
Tel. + 48 34 35 516 40
E-mail: Biuro@czescirolniczesklep.pl
Adres korespondencyjny:
PPHU "ASTO" s.c. Barbara Kusa, Tomasz Kusa
Ul. Tarchalskiego 1
42-230 Koniecpol.

§2
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
2. Konsument [dalej Klient] jest to osoba fizyczna dokonującą ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. (Kodeks cywilny Art. 22)
3. Przedsiębiorca [dalej Przedsiębiorca] jest to osoba/podmiot/organizacja dokonująca ze Sklepem czynności prawnej związanej z jej działalnością gospodarczą oraz zawodową.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem/Przedsiębiorcą.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyjątek stanowią towary wyświetlone na aukcjach Sklepu, z wyraźnie zaznaczoną w opisie wadą fizyczną. Przedmioty te można nabyć w niższej cenie.

§3
Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (koszyk klienta),
e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
telefonicznie na numery podane na stronie internetowej Sklepu.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta/Przedsiębiorcy danych pozwalających na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient/Przedsiębiorca składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
5. Klient/Przedsiębiorca składając zamówienie składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów.
6. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia:

Po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta/Przedsiębiorcy adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 ust. 5 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta/Przedsiębiorcy zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi/Przedsiębiorcy jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta/Przedsiębiorcy lub pisemnie na wskazany przez Klienta/Przedsiębiorcę podczas składania zamówienia adres.
8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta/Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
9. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.
§4
Płatności

1. Klient/Przedsiębiorca ma do wyboru formy płatności:
płatność przelewem (przedpłata), za pobraniem (u kuriera podczas doręczenia przesyłki)
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§5
Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich, poczty polskiej lub udostępnia do odbioru osobistego w siedzibie Sklepu.
2. Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§6
Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar:
PPHU "ASTO" s.c. Barbara Kusa Tomasz Kusa
Ul. Tarchalskiego 1
42-230 Koniecpol
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient/Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi/Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta/Przedsiębiorcy.
5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
6. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
7. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).
§7
Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: biuro@czescirolniczesklep.pl
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.
6. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. ulotki, wizytówki, fotoplakaty, naklejki);
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
zawartej w drodze aukcji publicznej;
świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi/Przedsiębiorcy na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient/Przedsiębiorca zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


KLAUZULA INFORMACYJNA W SPRAWIE RODO

Oświadczenie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Waszych danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziecie podstawowe informacje na ten temat.

Kto będzie administratorem Waszych danych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PPHU ASTO s.c. Barbara Kusa Tomasz Kusa z siedzibą w Koniecpolu przy ul. Tarchalskiego 2B

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane i jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach realizacji Państwa zamówień ? w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Państwa dobrowolnej zgody wymaga wykorzystywanie danych do celów marketingowych tj. przesyłania spersonalizowanych ofert, informacji o nowościach i promocjach, powiadomień dotyczących zawieranych transakcji, informacji o organizowanych wydarzeniach z udziałem ASTO, powiadomień generowanych na podstawie analiz preferencji zakupowych pozyskiwanych z witryn www oraz otwieralności e-mail, a także w celu ewidencji dokonywanych zakupów w ASTO. Jeżeli Państwo nie wyrażają na to zgody, a w szczególności nie chcą otrzymywać od nas informacji o promocjach i nowościach drogą mailową, w każdej chwili mogą Państwo wypisać się z listy mailingowej używając linku zawartego w każdym wysyłanym przez nas newsletterze. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Państwa dane osobowe będziemy przetwarzali także na podstawie uzasadnionego interesu, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na zachowaniu dowodów wykonania umowy przez czas niezbędny do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, po którego upływie dane zostaną usunięte, przysługuje Państwo prawo dostępu do naszej dokumentacji opisującej stwierdzony uzasadniony interes.

Komu możemy przekazać dane?

Odbiorcami Państwa danych osobowych są firmy, z którymi ASTO współpracuje, aby w jak największym zakresie spełnić Państwa oczekiwania:
-obsługi informatycznej
-obsługi księgowej i prawniczej
-obsługi administracyjno-biurowej oraz magazynowej
-obsługi transakcji bankowych
-obsługi ubezpieczeniowej
-obsługi transportowej
-obsługi hostingowej

Od wszystkich podmiotów, do który przekazywane są dane osobowe wymagamy zachowania wysokich standardów bezpieczeństwa informacji.

Wasze dane nie są przekazywane do Państw trzecich.

Do kiedy będziemy przechowywać Państwa dane?

Przepisy prawa, w szczególności podatkowego nakładają na nas obowiązek przechowywać dokumenty zawierające dane osobowe zrealizowanych zamówień przez co najmniej 5 pełnych lat. Ponieważ stawiamy na wieloletnią współpracę z Wami i wiele z naszych indywidualnych ofert bazuje na danych z kilku lat wstecz, planujemy przechowywać te dane przez czas nieokreślony. Oczywiście w każdej chwili mogą Państwo zwrócić się o ich usunięcie.

Jakie macie Państwo prawa w stosunku do Waszych danych?

Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest zgoda, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W szczególności przysługuje Wam prawo do złożenia sprzeciwu, odnośnie przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu administratora.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości co do przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy o kontakt na adres mail biuro@czescirolniczesklep.pl lub nr telefonu +48 34 35 516 40.

Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jednakże w pierwszej kolejności zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Państwa danych osobowych.

Pozostańmy w kontakcie
Staramy się by każdy inicjowany przez nas kontakt był biznesowo uzasadniony zarówno dla nas jak i dla Was. Nie jesteśmy zwolennikami nachalnego marketingu. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn uważacie, że kontaktujemy się z Wami zbyt często, będę wdzięczny za taką informację.


Kontynuuj Zakupy
Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00zł
Zamów!
  LISTA ZAKUPÓW:   ROZWIŃ ZWIŃ
Informacje
Kontakt

Biuro Obsługi CzesciRolniczeSklep.pl

Tel: +48 34 35 51 640

Tel: +48 50 13 68 602

Fax: +48 34 35 51 204

Email: biuro@czescirolniczesklep.pl
 

Pracujemy w godzinach 

Pon. - pt. 07:00 - 15:00

Najczęściej kupowane
1) Zabezpieczenie systemu ESCO V19 V23
Zabezpieczenie systemu ESCO V19 V23
25.00zł

Dodaj do schowka Zabezpieczenie systemu ESCO V19 V23   Dodaj do koszyka: Zabezpieczenie systemu ESCO V19 V23
2) Krzyżak 30 X 75 ASTO Premium EU
Krzyżak 30 X 75 ASTO Premium EU
52.72zł

Dodaj do schowka Krzyżak 30 X 75 ASTO Premium EU   Dodaj do koszyka: Krzyżak 30 X 75 ASTO Premium EU

Copyright ©2024 https://czescirolniczesklep.pl
Podane ceny zawierają podatek VAT.
Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl
Powered by osC PRO Wszelkie prawa zastrzeżone.